Diensten
Algemeen
Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice.
Deze afdeling is verdeeld in twee segmenten: de Administratie en de Helpdesk.
U kunt bij de Helpdesk terecht met al uw vragen omtrent:technische instellingen of hulp bij storingenwijzigingen sfdf
- Technische instellingen of hulp bij storingen
- Wijzigingen DNS
- Wijzigingen e- mailforwarding
- Wijzigingen managed firewalls en/ of routers
Hoe bereikt u de helpdesk?
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 uur tot 17.30 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.
06 46 43 22 40 of 06 38 82 27 07
Liever mailen? Ons mail adres is info@2-it.nl wij zullen uw mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Service center
Een aantal van uw instellingen kunt u zelf kunt beheren!
Op ons Service Center, te vinden op http://www.uwdomain.nl(com):8880, kunt u onder andere:
- Een spam- en antivirusfilter activeren
- uw e-mail automatisch doorsturen
- een afwezigheidsmelding op uw mailbox activeren
- extra e-mail aliassen aanmaken
- extra e-mail pop3 boxen aanmaken.
Wijzigingen aanvragen
Hieronder leest u hoe u wijzigingen aan kunt vragen bij Helpdesk voor de volgende producten:
- Wijzigingen e- mailforwarding
- Wijzigingen DNS
- Wijzigingen managed firewalls
- wijzigingen managed routers
Wijzigingsverzoeken per fax dienen te worden ondertekend door de op het contract aangegeven (of later officieel aangemelde) contactpersoon op actueel briefpapier van het betreffende bedrijf.
Wijzigingsverzoeken per e-mail dienen te worden aangevraagd door de op het contract aangegeven (of later officieel aangemelde) contactpersoon met bijbehorend e-mail adres of vanaf het domein waarvoor de wijziging dient te uitgevoerd.
Nieuwe contactpersonen kunnen uitsluitend worden aangemeld door de op het contract aangegeven (of later officieel aangemelde) contactpersoon op één van de hierboven beschreven manieren.