Algemeen
Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice.
Deze afdeling is verdeeld in twee segmenten: de Administratie en de Helpdesk.
Hieronder leest u wat de Helpdesk voor u kan betekenen.

Helpdesk

U kunt bij de Helpdesk terecht met al uw vragen omtrent:
• technische instellingen of hulp bij storingen
• wijzigingen DNS
• wijzigingen e- mailforwarding
• wijzigingen managed firewalls en/ of routers

Hoe bereikt u de Helpdesk?
Klik hier voor de veelgestelde vragen.
Staat uw vraag hier niet bij, klik dan hier om contact met ons op te nemen.
U kunt ons ook bereiken per telefoon of email:
Telefoon: 0646432240/0638822707
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 uur tot 17.30 uur. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Service Center
Een aantal van uw instellingen kunt u zelf kunt beheren!
Op ons Service Center, te vinden op http://www.uwdomain.nl(com):8880, kunt u onder andere:
• een spam- en antivirusfilter activeren
• uw e-mail automatisch doorsturen
• een afwezigheidsmelding op uw mailbox activeren
• extra e-mail aliassen aanmaken
• extra e-mail pop3 boxen aanmaken.
Wijzigingen aanvragen
Hieronder leest u hoe u wijzigingen aan kunt vragen bij Helpdesk voor de volgende producten:
• wijzigingen DNS
• wijzigingen e- mailforwarding
• wijzigingen managed firewalls
• wijzigingen managed routers
Wijzigingsverzoeken per fax dienen te worden ondertekend door de op het contract aangegeven (of later officieel aangemelde) contactpersoon op actueel briefpapier van het betreffende bedrijf.
Wijzigingsverzoeken per e-mail dienen te worden aangevraagd door de op het contract aangegeven (of later officieel aangemelde) contactpersoon met bijbehorend e-mail adres of vanaf het domein waarvoor de wijziging dient te uitgevoerd.
Nieuwe contactpersonen kunnen uitsluitend worden aangemeld door de op het contract aangegeven (of later officieel aangemelde) contactpersoon op één van de hierboven beschreven manieren.